نکات خرید دستگاه چاپ بنر

نکات خرید دستگاه چاپ بنر

نیاز سنجی هنگام خرید دستگاه چاپ بنر

شما برای خرید یک دستگاه چاپ بنر در نگاه اول باید بازار خود را بشناسید که در یک منطقه ی کوچک فعالیت دارید یا شهری بزرگ که نیاز به تبلیغات و چاپ بیلبورد و بنرهای بزرگ است.

شما برای خرید دستگاه چاپ بنر در نگاه اول باید به بازار نگاه کنید. شما دستگاهی خریداری می کنید که مشتریان آن بیشتر افراد آن منطقه هستند و به همین دلیل بازارسنجی محلی اولویت اول را دارد.
شما در درجه ی اول باید نیاز منطقه ای خود را بسنجید.
ممکن است یک شهر کوچک یا یک منطقه در یک شهر بزرگ به هیچ وجه ظرفیت ورود دستگاه بنر را نداشته باشد.
تعداد زیاد دستگاه نصب شده مهمترین دلیل می باشد. در بعضی از شهرها تعداد چاپ ها به شدت کم است و به عنوان یک کار دائمی به حساب نمی آید .به همین علت بهتر است چاپ های خود را به شهرهای نزدیک محل خود واگذار نمایند و یا از روش های سنتی و قدیمی استفاده نمایند.
از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است که با یک دستگاه چاپ بنر ارزان قیمت شروع به کار کرد تا بازار و نیازهای خود را بشناسد و در صورت تامین نیازها به سراغ دستگاه پیشرفته تر بروید.

انتخاب دستگاه چاپ بنر مناسب

پس از بررسی و نیازسنجی منطقه ای وقت آن رسیده ات که از دستگاه های موجود در بازار دستگاه مطلوب خود را انتخاب کنید.
فقط به این نمته توجه داشته باشید که همه ی واقعیت ها را درنظر بگیرید و از هیچ کدام چشم پوشی نفرمایید مثلا اگر شما تا چندماه بعد میزان زیادی چاپ نداشتید سال های آینده نیز به همین منوال می گذرد پس به فکر معجزه نباشید.
اگر یک دستگاه پیشرفته و سریع خریداری کنید و از قابلین های آن استفاده نکنید علاوه بر اینکه هزینه ی زیادی برای چاپ بنر انجام داده اید وقت خود را نیز به بطالت گذرانده و حتی سرمایه ی اولیه خود را نیز نمی توانید بازگردانید.به همین منظور بهتر است کار خود را با یک دستگاه ارزان قیمت و ساده تری شروع  که کار را با سهولت بیشتر و زمان کمتری انجام می دهد و نیاز مشتریان خود را نیز برطرف می سازید.
تمام نکات گفته شده شما را به خرید هرچه بهتر دستگاه چاپ بنر کمک خواهند کرد و شما را به بهره وری و سود مضاعف از این شغل می رساند. سعی کنی نکات گفته شده را به طور کامل اجرا کنید تا بعدا از انتخاب و خرید دستگاه پشیمان نشوید.

فایل PDF این نوشته را برای خود ایمیل کنید
مارا به اشتراک بگذارید :
حتما بخوانید :   سوال شایع راجب میزان خواب دستگاه بنر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *