رابطه ی دستگاه بنر با صنعت

دستگاه بنر

رابطه ی دستگاه بنر با صنعت

امروزه دستگاه بنر در دنیای صنعت و تجارت ، به عنوان یکی از پرکاربردترین و غیر قابل انکارترین دستگاههای می باشد که مفهوم تبلیغ و معرفی محصول و خدمات، را به روشی نوین بیان نمود .و به خوبی شاهد مسیر رشد و توسعه ی انواع مشاغل و حوزه های فعالیت و رشته های مختلف صنعتی، بازرگانی، تحقیقاتی و خدماتی و حتی کاربری های شخصی و اجتماعی گردیده است.
بدون شک یکی از پر مصرف ترین و کاربردی ترین دستگاه هایی که امروزه برای امور چاپ و تبلیغات وجود دارند، دستگاه چاپ بنر است که بعضا آن را به نام دستگاه بنر نیز می شناسند.
در حقیقت هر جا دستگاه بنر مشاهده کردید، قطعا به یکی از دلایل زیر از این دستگاه استفاده کرده اند.
مورد اول اینکه ممکن است چاپ خانه، و یا کارگاه یک شرکت تبلیغاتی و یا یک دفتر فنی و فعال در امور تبلیغات اقدام به نصب دستگاه بنر کرده باشند. اخیرا مجموعه ها و شرکت ها ترجیح می دهند که تبلیغات و اطلاع رسانی های خود را به واسطه ی بنر انجام دهند و جایگزین کاغذ و مقوا یا تابلوهای تبلیغاتی کرده اند. و چه بسا بسیاری از سازمان ها ،موسسات برا اساس نیاز فراوان خود ومصارف بالای داخلی برحسب بازگشت شرایط اقتصادی اقدام به استفاده ی دستگاه بنر و گاها در دستور کار خود قرار می دهند.و مدیریت ترجیح می دهد که یک دستگاه بنر مستقل برای مجموعه ی خود تهیه نماید.

به بیانی دیگر، گاهی مدیریت به این نتیجه می رسد که به علت ازدیاد زیاد تبلیغات در بخش روابط عمومی و امر اطلاع رسانی با یک حساب و کتاب ابتدایی به این نتیجه می رسد که خرید دستگاه بنر و همینطور استخدام یک یا دو نفر اپراتور برای امور دستگاه امری است که در آینده قطعا موجب صرفه جویی اقتصادی خواهد شد. این وضعیت در مقایسه با حالتی محاسبه می شود که مدیریت و مسئول بخش روابط عمومی، تمامی این موارد و نیازها را به صورت برون سپاری، در اختیار شرکت ها و موسسات و دفاتر تبلیغات و چاپ قرار داده و از آنها تحویل گیرد.
زمانی که برای مشاوران اقتصادی و تصمیم گیرندگان شرکت نیازمند به اطلاع رسانی و تبلیغ، به احراز رسید که خرید یک یا دو دستگاه بنر و به کار گیری یک یا دو نفر کاربر، از برون سپاری این گونه کارها مقرون به صرفه تر خواهد بود و در بلند مدت کاهش هزینه های تمام شده را در پی خواهد داشت، به این امر مبادرت کرده و با صرف هزینه ای که مطمئن هستند در دراز مدت بازگشت دارد، به دنبال خرید دستگاه بنر خواهد بود.
استفاده از بنر به عنوان اصلی ترین ابزار مناسب برای چاپ آگهی ها، اطلاعیه ها، اخبار و تابلو های راهنما و معرفی، هم در میان اهالی کار و صنعت و صاحبان مشاغل، و هم در میان افراد و اشخاص گوناگون که به صورت شخصی سعی در انتشار موضوع و پیام برای سایر مخاطبین خود هستند، در سال های اخیر بر کسی پوشیده نمی باشد.
چرا که علاوه بر سرعت نسبتا بالا در چاپ و همچنین کیفیت مطلوب تصویر یا متن نقش بسته روی بنر و فلکسی، عمر این متریال و در نتیجه دوام و پایداری تابلو و اعلامیه ی روی آن نیز بالا بوده و مدت زمان بیشتری دوام پیدا می کند و در مقابل عوامل محیطی از جمله باران و باد، مقاومت مناسب خواهد داشت.
یکی دیگر از دلایل کاربرد بنر و به دنبال آن استفاده ی روز افزون از دستگاه بنر توسط واحدهای گوناگون خدماتی و صنعتی یا تجاری، رقابت فراوان این واحدها با یکدیگر می باشد که به دلیل تنوع و ازدیاد این مشاغل در دنیای عصر مدرن، پدید آمده است.
می دانیم که صنایع و مشاغل مختلف برای بقای خود و ایجاد زمینه های مناسب شغلی و وجود توجیهی برای فعالیت و سودآوری، باید به بهترین شکل ممکن حضور خود در دنیای حرفه ای و همچنین کیفیت و سطح بالای عملکرد و پروژه ی خروجی خود را به مخاطب و مشتری احتمالی به نمایش گذارد.
همچنین این شرکت ها و موسسات نیاز دارند در فضایی تعاملی، نظر مخاطب و مشتری را به عنوان بازخورد کار خود دریافت کنند و برای بهبود و توسعه ی روند پیش رو، از آن بهره مند گردند.
در تمامی این موارد، نقش اطلاع رسانی و تبلیغات، غیر قابل انکار می باشد. تا جایی که اگر یک واحد شاغل نتواند موجودیت و سطح کیفی عملکرد خود را به درستی نشان دهد، گویا اصلا وجود خارجی نخواهد داشت.
اینجاست که لزوم استفاده از بنر و دستگاه بنر، می تواند در تضمین موجودیت این موسسات و کارآفرینان گرداننده ی آنها، نقش بسزایی به جا گذارد.
در موارد دستگاه چاپ بنر و همچنین سیستم های اجرایی انها موارد مشابه بسیار دیگری هست که میتوانیم از آنها یاد کنیم.
برای مثال معرفی تیم های اجرایی سیمای شهر :
تیم مشاوره اقتصادی سیمای شهر با داشتن نزدیک به ۲۵ سال سابقه فعالیت در این زمینه به نسبت نوع فعالیت شما و همچنین موقعیت مکانی و شهر مورد نظر برای شما این برنامه ریزی را در نظر میگیرد که ایا فعالیت شما با سود خواهد بود یا ضرر؟

حتما بخوانید :   نکات خرید دستگاه چاپ بنر

این موارد از بخش های متفاوتی می باد که باید در بهترین روشها برسی شود تا کسانی که میخواهند به یاری خداوند با خرید یک دستگاه بنر فعالیت اقتصادی را اغاز نمایند در این مورد بررسی ها و توانایی های اصلی خود را برسی کرده و به نسبت موقعیت اجتماعی و جغرافیایی بررسی کنند.

فایل PDF این نوشته را برای خود ایمیل کنید
مارا به اشتراک بگذارید :

دیدگاه (1)

  • محمد مهدی پاسخ

    تبلیغات بخش بزرگی از صنعت شده اما استفاده صادقانه از تبلیغ بیشتر میتونه کمک بکنه تا صنایع رشد بکنن. بجای بنر های بیشتر ، صداقت باید بیشتر بشه
    ممنون از مطلبتون

    خرداد ۲۱, ۱۳۹۷ در ۶:۳۷ ق.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *