قیمت دستگاه چاپ بنر

قیمت دستگاه چاپ بنر

قیمت دستگاه چاپ بنر

اگر قصد خرید دستگاه چاپ بنر را داشته باشید باید خیلی هوشمندانه عمل کنید. در حال حاضر شرکت ها و مجموعه های مختلفی بر اساس فروش این دستگاه شکل گرفته اند که برخی از آن ها حتی فقط یک مدل دستگاه وارد کرده اند. همین موضوع می تواند بر روی قیمت دستگاه چاپ بنر نیز تاثیرگذار باشد. این شرکت های نوپا توانایی ارائه خدمات مناسب به مشتریان خود را ندارند چون اصولا از تکنسین های باتجربه ای بهره نمی برند و همین موضوع می تواند مشکلات عمده ای را ایجاد می کند. علاوه بر این با توجه به رقابت سنگین در زمینه فروش این دستگاه، چه شرکت های تازه تاسیس و چه شرکت های معتبر و سابقه دار، شرایط اغوا کننده و همچنین دروغ های شاخ داری گفته می گویند تا مشتری را برای خرید از شرکت خود راضی کنند. تمامی این موارد از مکشلاتی است که در حین خرید با آن مواجه هستید.
قیمت دستگاه چاپ بنر، به عنوان یکی دستگاه نیمه صنعتی نسبتا زیاد است. علاوه بر این با خرید این دستگاه یک کسب و کار شروع به کار می کند و برای همین باید تمامی عوامل سنجیده شود. بسیاری از افراد برای تامین پول خرید دستگاه چاپ بنر تمام زندگی خود را به فروش می رسانند تا کار و کاسبی خود را راه اندازی کنند. برخی طلا می فروشند و برخی دیگر ماشین زیرپای خود را به فروش می رسانند. به همین علت است که قیمت خرید این دستگاه برای این افراد بسیار مهم است.
اهمیت قیمت باعث شده برخی شرکت های فروشنده این دستگاه از فضا سوء استفاده کرده و ایجاد شرایط اغوا کننده فروش دست بزنند. شرایطی مثا خرید اقساطی دستگاه و یا ترغیب برای خرید دستگاه استوک و همچنین راهکارهای دیگر! تمامی این شرایط در واقع دو روی یک سکه هستند؛ می توانند برای خریدار خوب و می توانند به شدت مضر باشند. خریدار دستگاه چاپ بنر باید در هنگام خرید دستگاه به شدت دقت کرده و خریدی به صرفه و مطمئن را انجام دهد. همچنین خریدار باید بداند که هر ارزانی بی علت نیست و حتما دلایل فراوانی برای ارزان فروختن دستگاه های مشابه وجود دارد.

حتما بخوانید :   استقبال روزافزون از دستگاه چاپ بنر

قیمت دستگاه چاپ بنر
یکی از مواردی که عموما بر روی قیمت تاثیر می گذارد، خدمات پس از فروش است. برخی شرکت ها با توجه به اینکه نمی توانند پس از فروش دستگاه خدمات خوبی به مشتری ارائه دهند، قیمت فروش خود را پایین تر می آورند. این موضوع می تواند بهانه ی خوبی برای شکایات بعدی مشتریان باشد. البته عموما خدمات پس از فروش هزینه مجزایی دارد اما همین که قیمت خریداری شده دستگاه پایین تر از بازار است می تواند مانند یک پتک بر سر مشتری باشد و هر موقع اعتراضی کرد از آن استفاده شود.
علاوه بر خدمات، شرایط دستگاه چاپ بنر است. برخی گمان می کنند وقتی دو دستگاه دارای هد یکسان باشند، یعنی هر دو دستگاه مشابه هم هستند. این در حالی است که ممکن است دو دستگاه هد یکسان داشته باشند اما موارد دیگری از آن ها متفاوت باشد. برای مثال درون خود مجموعه سیمای شهر، دو دستگاه با هد یکسان وجود دارد که یکی نسبت به دیگری گران تر است. دستگاه چاپ بنر کونیکا Z قیمتی بالاتر نسبت به دستگاه کونیکا E دارد. این در حالی است که هر دو دستگاه دارای هد یکسانی هستند. تفاوت این دستگاه در بدنه آن است. بدنه کونیکا Z سنگین تر است و به همین علت قیمتی بیشتری دارد.
مورد بیان شده درون یک شرکت بود، اما وقتی صحبت از دو شرکت متفاوت به میان می آید می تواند این اختلاف ها علاوه بر کیفیت و استحکام در موارد دیگری نیز باشد. این در حالی است که شرکت هایی که قیمت پایین تری نسبت به رقبا دارند با مقایسه دستگاه خود با دستگاه رقیب که تنها هد یکسان دارند، ادعا می کنند که قیمت مناسب تری بر روی دستگاه خود گذاشته اند. در هنگام خرید باید به این ریزه کاری های مهم توجه داشته باشید تا گول برخی از این شرکت ها را در زمان خرید دستگاه چاپ بنر نخورید.
خرید اقساطی نیز از جمله مواردی است که تقریبا تمامی شرکت ها آن را ارائه می دهند. خرید اقساطی آنقدرها هم بد نیست اما باید به این موضوع توجه داشته باشد که خرید نقدی بهترین حالت است. دستگاه چاپ بنر اگر به صورت نقدی خریداری شود هم قیمت پایین تری دارد و هم باعث می شود ذهن چاپخانه دار راحت تر بوده و ساده تر بتواند به بازاریابی بپردازد. خرید اقساطی همواره ذهن چاپخانه دار را در پاس کردن چک و … درگیر می کند و از بازدهی کار می کاهد.

فایل PDF این نوشته را برای خود ایمیل کنید
مارا به اشتراک بگذارید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *