آیا خرید دستگاه چاپ بنر کار ساده ای است؟

آیا خرید دستگاه چاپ بنر کار ساده ای است؟

آیا خرید دستگاه چاپ بنر با تماس با یک فروشگاه و پرداخت پیش پرداخت صورت می گیرد ؟ به نظر شما خرید دستگاه چاپ بنر پروسه ای به این آسانی می دارد؟

 

داشتن دستگاه چاپ بنر امروزه کار سختی نیست

امری طبیعی است که شما دوست دارید به سریعا پیشرفت نمایید و  به بزرگترین چاپخانه شهر یا استان خود تبدیل شوید.پس برای این امر بهتر است همیشه نکاتی را مد نظر داشته باشید. بدیهی است موفقیت در هر شغل و حرفه ای نیاز به تخصص و البته آموزش برخی نکات دارد. در کنار آن همواره قبل از خرید باید به نکاتی دقت کنید تا خرید صحیح و بصرفه انجام گیرد. خرید دستگاه چاپ بنر نیز از جمله خریدهایی می باشد که شما ملزم به تحقیق ، بررسی و آموزش هستید.

مراحل خرید

در ابتدا لازم است تحقیقات جامع و کاملی انجام دهید تا ببینید در منطقه ای که می خواهید کار کنید چه تعداد دستگاه چاپ بنر و چه میزان سفارش چاپ وجود دارد و آیا در توان می باشد که برخی از سفارشات روزمره را از آن خود کنید؟ پاسخگویی به چنین سوالاتی و وقت گذاشتن برای تحقیقات امری مهم و حیاتی محسوب می شود.

اما بعد از یافتن پاسخ پرسش های بالا نیز هنوز زمان مناسب برای خرید دستگاه فرا نرسیده است و شما باید برای خدمات دستگاه نیز انتخاب درستی داشته باشید بسیاری از کارفرماها به این نکته توجه چندانی ندارند به همین ذلیل پس از مدتی به شدت ضربه می خورند و گاها تا مرز ورشکستگی نیز پیش می روند.

 

چه دستگاهی داشتن و چه خدمات پس از فروش دریافت کردن مطلبی است که شما براحتی نمیتوانید به آن دست پیدا کنید. و لازم به تحقیقات میدانی و تحقیق زیادتری می باشد.

ما در اینجا شما را با شرایط بعضی از مشتریان آشنا می کنیم:

در روزهای پر کار برای این حرفه نظیر ماه های قمری همچون محرم،رجب و شعبان و یا زمان برگزاری انتخابات و حتی بازشگت زائران از سفرهای زیارتی چون کربلا در ایام ااربعین و یا حج تمتع حجم کاری دستگاه چاپ بنر بسیار زیاد می باشد برای مثال اگر شما  هم همانند دیگر رقبا دارای سفارشات متعددی باشید و در همین زمان دستگاه شما دچار مشکل گردد تمامی اعتبار هزینه و آبروی شما زیر سوال می رود.

حتما بخوانید :   سیر استفاده از بنر و دستگاه چاپ بنر

این شرایط شرایط خارق العاده ای محسوب نمی شود و برای هر چاپخانه داری ممکن است پیش بیاد همانطور که هر دستگاه صنعتی دیگر نیز مرتبا احتیاج به سرویس دارد اما چیزی که اینجا اهمیت پیدا می کند خدمات پس از فروش دستگاه شما می باشد چرا که اگر مجموعه ای تعهدی نسبت به شما و دستگاهتان نداشته باشد در این ایام در اوج سفارشات خود نیز می باشد و وقتی برای دستگاه شما ندارد و عملا در این ایام پر کاربرد شما فرصت طلایی خود را از دست می دهید.

نداشتن پشتیبانی قوی و پاسخگویی از طرف تکنسین و شرکت فروشنده به شما قطعا باعث از بین رفتن آبرو و اعتبار چاپخانه شما می شود و طبعا کنسل شدن سفارش نیز ضرر و زیان مالی به دنبال دارد. این وضعیت دردناک و سفارشات به تعویق افتاده قطعا سبب می شود تا دیگر رقیبان گوی سبقت را از شما بگیرند و سهم بازار شما کاهش شدیدی پیدا کند و در کل  حیات مجموعه شما را با خطر مواجه سازد. اما بلعکس اگر شما با مجموعه قوی و با سرویس و خدمات گسترده پس از فروش اقدام به خرید کرده باشید، حتما به سرعت به مشکل شما رسیدگی خواهند کرد و این مورد در شرح وظایفشان آمده است. این مجموعه به واسطه ی قطعات یدکی که در تحویل شما بوده است دستگاهتان را راه اندازی می کنند و یا نزدیکترین تکنسین به شهر شما را اعزام می کنند و سریعا مشکل را رفع خواهند کرد. و همین موضوع باعث می شود تا شما سفارشات بیشتری در این مدت محدود چاپ نمایید و چند برابر مواقع رکود به درآمد خود بیافزایید.

انتخاب خدمات بر عهده ی شما قرار دارد.

در واقع انتخاب شرکت ارائه دهنده دستگاه چاپ بنر است که نشان می دهد تا چه اندازه خدماتی که در آینده قرار است بگیرید خوب و منظم و حرفه ای می باشد. برای اینکه بفهمید هر شرکت چه خدماتی دارد، سری به مشتریان آن فروشنده بزنید و ببینید این مشتریان تا چه میزان رضایت دارند. البته همیشه مشتری ناراضی نیز وجود دارد، شما باید برآیند صحبت افراد مختلف را بدست آورده و سپس در مورد آن مجموعه تصمیم گیری کنید.

حتما بخوانید :   اهمیت به جوهر دستگاه چاپ بنر

در مرحله بعدی است که پس از انتخاب یک شرکت، شما باید به انتخاب دستگاه چاپ بنر بپردازید.

 

فایل PDF این نوشته را برای خود ایمیل کنید
مارا به اشتراک بگذارید :

دیدگاه (1)

  • مصطفی پاسخ

    سلام و خسته نباشید
    چه موارد مهمی هستن که برای قرارداد پشتیبانی دستگاه بنر باید به آن دقت کرد ؟

    تیر ۵, ۱۳۹۷ در ۸:۵۶ ق.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *