قیمت دستگاه بنر

قیمت دستگاه بنر

قیمت گذاری دستگاه بنر و اعلام هزینه ی آن به عواملی چون موارد اجرایی و موارد فنی بستگی دارد که در ادامه ی این مقاله به بیان آن میپردازیم. مدل دستگاه درخواستی و کاربردی که از آن می خواهید از جمله مهمترین مراحل تصمیم گیری به شمار می آید. و بر ایم مبنا قیمت گزاری صورت می گیرد. واضح است که در یک شهر کوچک و محدود دستگاه بنر با سرعت و قدرت بالا نیازی نیست و همینطور دستگاه بنری که هد زار روی آن نصب می باشد برای شهرهای پرجمعیت کاربردی ندارد.
با بیان میزان مصرف درخواستی که از دستگاه بنر انتظار دارید می توانید از بین دستگاه های موجود یکی را انتخاب نمایید.طبعا قیمت دستگاه بنر با قابلیت هایی که هر دستگاه دارد متفاوت است.
هر فروشنده از دستگاههایی که در انبار و شرکت خود دارد اطلاعات جامع و دقیق تری می تواند در اختیار شما بگذارد.
قیمت دستگاه بنر به روز خرید بستگی دارد و قیمت پایه ی آن نیز به قطعات اصلی و خدمات پس از فروش حرفه ای دستگاه نیز بستگی دارد . بعد از اینکه به انتخاب دستگاه مورد نظر رسیدید مشخصات مورد نیاز برای حرفه ی خود را مشخص کردید با شرکتی که وارد کننده ی این دستگاه می باشد صحبت کنید.
باید برای پیدا کردن شرکت های وارد کننده ی این دستگاه تحقیق به عمل بیاورید که پشتیبانی و گارانتی دستگاه را در قرار داد خود ارائه می دهند؟
اگر سابقه ی کافی را در این زمینه ندارند با چاپخانه هایی که به تازگی با آنها کار کرده اند صحبت کنید و آنالیز به دست آورید . میزان فروش آنها را نیز بستگی کنید .
تحلیل کردن میزان رضایت مشتری های قبلی بسیار نکته ی قابل توجهی است. اگر نارضایتی مشتریان قبلی را بدانید و موارد آموزشی و مشتری مداری آن ها را بررسی کنید و اینکه چقدر روی خدمات پس از فروش آنها می توانیم حساب کنیم.
آیا شامل قطعات و خدمات پس از فروش می شود؟
در روزهای تعطیل نیز به شما خدمات پس از فروش ارائه می دهند؟
اگر شما بهترین دستگاه موجود را خریداری کنید ولی شامل خدمات پس از فروش نباشد نیاز شما را برطرف نمی کند. زیرا خواه یا ناخواه دستگاه در آینه با مشکلاتی مواجه خواهد شد.
یک دستگاه معمولی ولی با خدمات پس از فروش جامع تر به شما کمک خواهد کرد در بازار نقش بهتری ایفا کنید، امروزه دقیقه ها و فرصت ها حرف اول را میزند. زمان و کیفیت بالا و خدمات پس از فروش نقش مهمی در موفقیت شما خواهد داشت.
توقف کار دستگاه و تولیدات تیم و کار شما را دچار مخاطره می کند.
دانش و اطلاعات پرسنل فنی مورد بسیار مهمی می باشد که برای شرکت نقش غیر قابل انکاری را ایفا می کند. بدون شک شرکتی که خدمات در حد وسیع ارائه می کند باید از نظر اطلاعات فنی نیز در سطح قابل قبولی باشد.
این موارد شامل خدمات پس از فروش و اطلاعات کامل از دستگاه ها است. مدیران آن شرکت را مد نظر بگیرید اگر آنها در زمینه کار خود تخصص ندارند به هیچ عنوان از آنها خرید نکنید. چراکه اگر مدیریت متخصص نباشد بخش فنی خوبی را نمی تواند کنار هم بچیند.
موارد گفته شده از موارد بسیار مهم در حوزه ی مشتری مداری می باشد.
قیمت دستگاه بنر به شرایط زیادی بستگی دارد. وجود شرایط مختلف می تواند بر روی قیمت گذاری این دستگاه تاثیر پذیر باشد.
اگر این موارد را نادیده بگیرید آسیب زیادی به شما می زند.
یکی از مهمترین این عوامل خرید کردن به صورت اقساطی است.
خرید اقساطی دستگاه بنر کار اشتباهی می باشد در ادامه علت این موضوع را برای شما شرح می دهیم.
اول اینکه قیمت دستگاه از حالت معمولی فراتر رفته و از لحاظ بار روانی نیز روی خریدار اثر می گذارد و همواره نگران پرداخت اقساط خود می باشد.
خرید اقساطی به هیچ صورت نمی تواند از پس مشکلات شما بر بیاید و تنها مشکل دیگری بر روی دوش شما می گذارد.
درست است که قیمت دستگاه بنر در طرح های ویژه و مدت دار وسوسه انگیز می شود .اما به همین میزان استرس به خریدار منتقل شده و از کار اصلیش خود وا می ماند.
قیمت دستگاه بنر علاوه بر موارد بالا ، به میزان و نوع خدمات نیز بستگی زیادی دارد.
متاسفانه خریداران دستگاه بنر به این موضوع مهم یعنی خدمات ارائه شده توسط شرکت خریدار بر روی دستگاه بنر دقت نمی کنند و اهمیتی برای آن قائل نمی باشند.
اگر بهترین برند و دستگاه موجود در بازار را از شرکت بی نظم و بی مسئولیت تهیه نماید در نهایت کاربرد مفیدی برای شما نخواهد داشت و تنها هزینه ای به شما متحمل کرده است. چون برخی شرکت ها خدمات مناسبی بر روی دستگاه خود ارائه نمی دهند، هنگام استعلام قیمت دستگاه بنر این شرکت ها قطعا با رقم کمتری روبرو می شوید.
سعی کنید با دید باز به خرید دست بزنید.
بی شک سرعت و کیفیت دستگاه چاپ بنر یکی از عوامل تاثیر گزار بر روی قیمت دستگاه بنر می باشد.
در واقع این سرعت و کیفیت به هد نیز بستگی دارد و در تفاوت قیمت خود را نشان می دهد.
سعی کنید با نیاز سنجی درست و حرفه ای، دستگاه مورد نیاز خود را بشناسید و آن را خرید نمایید.
اگر یک دستگاه پر سرعت با قیمت بالاتر از حد دیگر دستگاه ها خریداری می کنید، باید برای آن سفارش تضمینی به شما ارائه دهند.
اگر سفارش شما بنا به خواسته های شما نباشد دستگاه شما در اکثر زمان ها بیکار است .
البته قیمت دستگاه بنر به بدنه و برخی دیگر از تجهیزات دستگاه چاپ بنر نیز بستگی دارد.
باید سعی کنید تمامی مشخصات دستگاه ها را با هم مقایسه کنید و نهایتا گزینه ای مناسب خود را انتخاب نمایید.

فایل PDF این نوشته را برای خود ایمیل کنید
مارا به اشتراک بگذارید :
حتما بخوانید :   دستگاه چاپ بنر کونیکا یکی از محبوب ترین ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *