سوال شایع راجب میزان خواب دستگاه بنر

خرید دستگاه بنر

سوال شایع راجب میزان خواب دستگاه بنر

یکی از سوالاتی که برای کسانی که با دستگاه بنر کار می کنند مطرح می شود این است که دستگاه بنر شما باید چند روز استراحت کند… برای صاحبان کسب و کار و کارفرماها شاید این جمله جز تلخ ترین جمله های موجود باشد.

البته این موضوع امری تکراری برای صاحبان صنایع و مشاغل فنی، می باشد زیرا خواه یا نا خواه در طول مدت کار خود با این مورد مواجه شده اند. اما این نکتهه هم امری بدیهی می باشد که، با هر بار توقف دستگاه و به اصطلاح خواب دستگاه در یک کارگاه یا دفتر فنی، خسارت سختی به مجموعه وارد می شود.

به خاطر همین موضوع ما روی مراقبت دستگاه چاپ بنر پس از خرید دستگاه بنر تاکید می کنیم و همینطور نظافت، بازدید و سرویس های روزانه و یا منظم هفتگی و همچنین تعمیرات جزئی دوره ای دارای اهمیت می باشد.

از نگاه بیرون زمانی که صرف سرویس و بازدید و نظافت دستگاه بنر می شود سبب اتلاف وقت و هزینه به حساب می شود اما قطعا در طولانی مدت سبب سود و راندمان بالا می شود.

 مزیت رسیدگی به دستگاه :

 

در اصل رسیدگی و نظافت دوره ای برای کارفرما می تواند حاوی مزیت هایی باشد:

اولین موردی که می شود به آن اشاره کرد کم شدن توقف های طولانی مدت برای تعمیرات می باشد.

دومین مورد طولانی شدن عمر دستگاه و بازدهی بالای دستگاه می باشد.

و در نهایت منجر به صرفه جویی شده و از هزینه های گزاف و احتمالی برای خواب طولانی مدت و تعویض قطعات جلوگیری می کند. هنگامی که به نظافت ها و بازدید های کوچک و روزانه یا هفتگی دستگاه بنر توجه نکنند ، علاوه بر کثیف شدن و جرم گرفتن دستگاه ها، امکان گسترش خرابی های جزئی و کوچک افزایش یافته و این آلودگی ها و خرابی های جزئی، در طولانی مدت می تواند منجر به خرابی شدید و ایجاد خسارت سنگین برای شما شود.

 

سرویس دستگاه بنر

 

بخشی از این دقت و اهمیت به نظافت و سرویس های دوره ای کوچک، می بایست توسط اپراتور یا به اصطلاح کاربر دستگاه رعایت شود و به عبارت بهتر، بستگی به دقت و حساسیت اپراتور دارد.

حتما بخوانید :   کسب درآمد از چاپ دیجیتال و با استفاده از دستگاه بنر

اما علاوه بر اپراتور، کارفرما و صاحب کارگاه یا دفتر چاپ و تبلیغاتی که یک یا چند دستگاه بنر را خریداری کرده و مورد استفاده قرار داده است، می بایست اپراتورها را ملزم کند تا به این رسیدگی های کوچک و ظاهرا کم اهمیت توجه ویژه داشته باشند.

یکی دیگر از مواردی که البته پیش از خرید دستگاه بنر می تواند احتمال وقوع خسارت ها و یا نیاز به تعمیرات و مشکلات حاد را کاهش دهد، اهمیت به کیفیت و نوع قطعات و تجهیزات تشکیل دهنده ی دستگاه بنر در هنگام خرید است.

بد نیست اگر کارفرما وقت و انرژی قابل توجهی را صرف تحقیق و بررسی و به عبارت بهتر پژوهش در مورد انواع تجهیزات و قطعات تشکیل دهنده ی دستگاه بنر کند و البته در این میان، از مشورت و نظر مشاورین و صاحب نظران مستقل و مجرب نیز استفاده نماید. همچنین یکی دیگر از روش های پی بردن به نوع و کیفیت قطعات، پرس و جو از سایر افرادی است که قبلا نمونه و یا مدل های مشابه دستگاه مورد نظر وی را خریداری کرده اند و حداقل شش ماه تا یکسال با آن مشغول به کار بوده اند.

در واقع، یکی از بهترین راه های کسب آگاهی و اطمینان پیش از خرید دستگاه، همین بازدید از موارد مشابه و پرسش از مشتریان و کاربران دیگر است.

بهتر است این پرس و جو و کسب آگاهی، نه صرفا از راه دور و یا بصورت گفتگو، که بصورت میدانی و ضمن بازدید از دستگاه های حین کار انجام گیرد.

در مجموع هر مقدار که کارفرما نسبت به دستگاه چاپ بنر دانش و آگاهی کسب کند، هم می تواند برای خرید و کار با آن دستگاه از توانایی و درک بهتری برخوردار شود، و هم کنترل بهتر و مدیریت دقیق تری بر عملکرد اپراتورهای مستقیم دستگاه را داشته باشد.

یکی دیگر از موارد قابل توجه پیش از خرید دستگاه بنر، اهمیت خدمات پس از فروش در خرید دستگاه بنر و میزان ارتباط فروشنده ی دستگاه با مشتری است. به عبارت بهتر، شاید قطعات و تجهیزات یک دستگاه بنر به ویژه مهمترین قطعه و تجهیز یعنی هد دستگاه و متعلقات آن، ساخت برندی معروف و مطرح و از کیفیت و استقبال بالایی در سطح ملی و بین المللی برخوردار باشند، اما خدمات پس از فروش و شرایط ویژه تعمیر یا تعویض آن در ایران موجود نبوده یا چندان فراگیر نباشد.

حتما بخوانید :   نکات حین خرید دستگاه بنر قسمت اول

 

لذا در صورت خرید دستگاه بنر با چنین قطعه و تجهیز پیشرفته ای، متاسفانه در صورت خرابی و نیاز به تعویض، امکان رسیدگی فوری وجود نداشته و کارفرما با همان جمله ی تلخ مواجه خواهد شد. چرا که لازم است قطعه از دستگاه جدا شده و به نمایندگی منتقل، تعمیر یا تعویض گردد و این اتفاق به معنی چند روز خواب و توقف دستگاه بنر خواهد بود.

در نتیجه علاوه بر کیفیت، امکان رسیدگی به مشکل آن در کوتاه ترین زمان توسط نزدیک ترین نمایندگی از طرف شرکت فروشنده، نکته ی مهم دیگر است.

موارد بالا در موارد اصلی سیمای شهر بوده و همچنین موارد پشتیبانی از قسمت های اصلی این موارد به حساب می آید زیرا دستگاه های چاپ بنر در این خصوص بسیار مورد توجه قرار دارند و میتوانیم بیان کنیم این موارد از جمله موارد اصلی در خصوص موارد پشتیبانی دستگاه های چاپ بنر می باشد .

متریال دستگاه بنر در این زمینه از خدمات منجر به بهبود سیستم های پشتیبانی و همچنین تامین قطعات حرفه ای در این زمینه می باشد .

از موارد یاد شده در بالا باید بیان کنیم خدمات پشتیباینی محصولات و قطعات و همچنین واردات همه ی قطعات در تامین متریال های پشتیبانی حرفه ای از دیگر خدمات اصلی سایت سیمای شهر بوده در همین زیمنه از شما دعوت به عمل می آوریم از موارد معرفی دستگاه های در بالا برسی به عمل آمورید و یا در فرم تماس با ما در این زمینه سوالات خود را مطرح کنید .

شرکت سیمای شهر با دارابودن بیش از پانصد مشتری در زمینه ی دستگاه چاپ بنر به صورت حرفه ای در این زمینه با بیش از بیست سال سابقه فعالیت دارد پشتیباینی موارد یاد شده از همه ی موارد فروش بسیار مهم تر و قابل تامل تر است.

 

فایل PDF این نوشته را برای خود ایمیل کنید
مارا به اشتراک بگذارید :

دیدگاه (1)

  • علی ادریسی پاسخ

    سلام و خسته نباشید
    آیا دستگاهی که حدودا ۶ماه خواب بوده برای شروع کار نیاز به سرویس و راه‌اندازی داره ؟
    با تشکر

    خرداد ۲۹, ۱۳۹۷ در ۶:۵۴ ق.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *