قیمت دستگاه سی ان سی

قیمت دستگاه سی ان سی

باید توجه نمود واردات برخی دستگاه ها از کشورهای تولید کننده ی خارجی آنها، مونتاژ و تولید آنها در برخی از واحدهای صنعتی داخل کشور و همچنین فروش دستگاه های دست دوم، سبب شده است تا بازار خرید و فروش این دستگاههای پیشرفته با چالش ها و تغییرهای گوناگونی مواجه خواهد شد و این متغیرها فطعا بر قیمت دستگاه نیز تاثیر می گذارد.

نبود سیاست های قیمت گذاری و نظارتی محکم از سوی برخی سازمان های مربوطه، سبب شده است تا بعضی از افراد بدون داشتن اعتبار و تجربه ی کافی تلاش کنند از آب گل آلود بازار دستگاه سی ان سی ، ماهی سود و منفعت های کوتاه مدت بگیرند.

در میان این تلاطمات بازار، قیمت دستگاه سی ان سی نیز محتمل تغییرات و افت و خیزهای فراوانی شده است و قابل تنظیم با توجه به روند و رویه ای مشخص و استاندارد با معیارهای ثابت و قابل پیش بینی، نخواهد بود. برای مثال ممکن است وارد کننده ای بتواند بخش قابل توجهی از بازار را با واردات تعداد زیادی دستگاه بی کیفیت از فروشنده ای خارجی، تحت تاثیر بازار خود قرار دهد. در این وضعیت با توجه به کمبود نقدینگی بعضی از شرکت های صنعتی و تولید کنندگان در این زمینه نیازمند به استفاده از دستگاه سی ان سی ، این شرکت ها به سمت دستگاه بی کیفیت وارداتی می روند و پیش نیازهای افت قیمت را به وجود می آورند.این مورد تنها یکی از چند نمونه تغییراتی می باشد که قادر است قیمت دستگاه سی ان سی را دچار تغییرات غیر قابل پیش بینی کند.

اما با وجود ثبات نسبی و مکانیزم منطقی در قیمت گذاری و عرضه و نصب دستگاه سی ان سی ، این قیمت توسط عوامل و معیارهای مختلفی تعیین می شود: یکی از آنها ابعاد میز و وسعت متریال ورودی دستگاه می باشد. هر اندازه دستگاه بزرگتر باشد علاوه بر اینکه میز آن وسیع تر بوده و می توان ورق ها و قطعات با اندازه ی بیشتری را بر روی آن قرار داد، همچنین تجهیزات مکانیکی و سیستم های کنترلی دستگاه نیز حوزه ی عملکرد بیشتری خواهند داشت.

حتما بخوانید :   تفاوت و شباهت های دستگاه cnc و دستگاه برش لیزر

 

قیمت دستگاه سی ان سی و خدمات پس از فروش

 

قیمت دستگاه سی ان سی به موارد متفاوتی بستگی دارد که ما در ادامه به شرح آن می پردازیم:

اولین نکته که می توان به آن اشاره کرد خدماتی است که هر دستگاه می تواند ارائه دهد و خریدار بر این اساس اقدام به خرید می کند.

مورد بعدی قطعات و لوازم جانبی موجود در هر دستگاه می باشد.

و در آخر و یکی از مهمترین نکات ارائه خدمات پس از فروشی می باشد که شرکت به شما ارائه می دهد.

قبل از انتخاب و خرید دستگاه سی ان سی این نکته توجه نمایید که قرار است روی چه متریالی عمل حکاکی و برش را انجام دهید این کار در آینده  به شما کمک خواهد نمود.

و مورد بعد اینکه از دستگاه خود چه خدمات و کارهایی توقع دارید.

اگر قبل از خرید به این نکات توجه نمایید برای انتخاب مدل دستگاه کار ساده ای پیش رو خواهید داشت.

این موارد در خرید دستگاه های لیزر ، دستگاه چاپ بنر، سی ان سی و … اهمیت فراوانی دارد.

زیرا حداقل تا ماه های آینده دستگاه خریداری شما باید توسط کارشناسان آن شرکت خریداری شده پشتیبانی شود تا پس از آن با مشکلی روبرو نشوید.

پس به خاطر این دلیل هم که شده تلاش کنید از شرکت های معتبری که روی خدمات پس از فروش مانورشان بیشتر است خرید کنید.

شرکت سیمای شهر با دادن مشاوره های رایگان قبل و بعد از خرید همواره کنار شما خواهند بود.

شما با توجه به قیمت دستگاه سی ان سی این مجموعه و صحبت با کارشناسان حوزه ی این امر می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

 

فایل PDF این نوشته را برای خود ایمیل کنید
مارا به اشتراک بگذارید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *