تعمیر و تعویض قطعات دستگاه سی ان سی

تعمیرات دستگاه های سی ان سی

تعمیر و تعویض قطعات دستگاه سی ان سی

تعمیر و تعویض قطعات دستگاه سی ان سی

تعمیرات دستگاه های سی ان سی و همچنین واردات قطعات به صوررت حرفه ای یکی از مسائل مورد اهمیت می باشد چرا که مته یکی از قطعات پر کاربرد است و همیشه در معرض چالش قرار دارد به همین سبب بهتر است که نسبت به موجودی قطعه یقین داشته باشید.
این نکته در آینده اهمیت شایانی پیدا می کند چرا که مته به عنوان یک قطعه ی یدکی در ایران همیشه مورد توجه قرار داشته و اگر شما به موقع نسبت به تامین قطعه ی خود اقدام نکنید مشتریان شما به سوی دیگر رقبا رفته و مشتری خود را ازدست خواهید داد.
علاوه بر از دست دادن مشتری از لحاظ سلامت روانی و اقتصاد نیز شما دچار اختلال خواهید شد. به همین خاطر است که تعمیرات دستگاه های سی ان سی و دستگاه های مشابه همواره باید مورد توجه قرار داشته باشد.
در بازار امروز مشتریان دستگاههای سی ان سی باید نسبت به حفظ و حراست دستگاه خود کوشا باشند تا بتوانند در بازار کار خود خدمات همیشگی و ثابت به مشتریان خود ارائه دهند و آنها از این بابت به شما اطمینان خاطر داشته باشند و برای هر سفارشی بدوون شک گزینه ی اول و آخرشان شرکت شما باشد.

پشتیبانی و خدمات پس از فروش

فروش دستگاههای سی ان سی و همینطور قطعات وابسته به آن جز وظایف کاری مجموعه ی سیمای شهر می باشد و این مجموعه خود را در قبال این مسئولیت متعهد دانسته و به شما ضمانت می دهد.
خرسندیم که با تلاش فراوان توانسته ایم رضایت مشتریان و باشگاه مشتریان خود را به دست آوریم و برای راحتی شما حتی با تماس تلفنی و یا به صورت سفارش گیری آنلاین با وجود اینکه اگر قبلا از مشتریان ما نبوده اید سفارش خود را به ثبت برسانید و از مجموعه ی کامل فطعات و دستگاه ها و تعمیرات دستگاه های سی ان سی به همراه پشتیبانی و نصب آن ها برخوردار شوید.
پروسه ی فروش تلفنی و آنلاین قطعات در خدمات اجرایی مجموعه ی سیمای شهر از جمله خدمات منحصر به فرد شرکت ها در این حوزه می باشد و کمتر شرکتی زیر بار چنین تعهداتی می رود که به صورت غیر حضوری اقدام به فروش و ثبت درخواست شما برای خرید دستگاه ها و یا قطعه ی مورد نظر باشد.
ذکر این نکته لازم است که دستگاههای سی ان سی و مجموعه خدمات منجر به آنها همیشه در سیستم های اصلی دستگاه ها بوده و در این رابطه خدمات پشتیبانی از خدمات فروش بسیار متمایز تر می باشد.
تامین قطعات یدکی و همچنین سیستم های پشتیبانی آنلاین خدمات مشتری مداری از مجموعه فرایندهای متمایز مجموعه سیمای شهر بوده این توانایی با وجود اپراتورهای کارآزموده و با تجربه امکان پذیر می باشد و همینطور با ارتباط آنلاین و استفاده از نرم افزارهای کنترل میز کار رایانه شخصی موارد توصیه شده و همچنین تنظیمات نرم افزاری منجر به چاپ و برش دستگاه سی ان سی را تنظیم کرده تا از موارد احتمالی یا موارد تحت سوال رفع سوال گردد.

فایل PDF این نوشته را برای خود ایمیل کنید
مارا به اشتراک بگذارید :
حتما بخوانید :   آیا با کار با دستگاه سی ان سی آشنایی دارید؟

دیدگاه (1)

  • محمدطاها پاسخ

    سلام و خسته نباشید
    ایا میتونیم بعضی از قسمتهای ساده‌تر رو خودمون تعویض کنیم ؟؟ یا همیشه باید با پشتیبانی تماس بگیریم؟؟
    ممنون

    تیر ۱۳, ۱۳۹۷ در ۷:۲۸ ق.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *